Äntligen ledig dag.

Jag har jobbat en vecka nu och är ledig två dar välbehövligt.
 Jobbade bara till tolv idag tre timmar hur skönt som helst skulle egentligen ha varit ledig men äsch tre timmar gör inget.  Har hunnit träffat Ronny idag kanske sett en till två gånger den här sommaren, men det blir ju så när man jobbar och han passar på att resa runt hela Sverige hade också viljat resa runt men man jobbar får göra det efter jul istället för då ska jag fara nånstans är lite sugen på att söka jobb nånannanstanns men vet inte vars?

Imorrn hoppar vi på tåget och far till luleå på kalaset ska bo på hotell har aldrig gjort ja jag vet jag är 18 år gammal haha! Men det blir nog festligt det här!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0