Lördag kväll.

Har varit en lung dag bara strossa omkring pluggat ganska mycklet så jag hoppas verkligen att det nu går hela vägen men jag tror det! Ska läsa lite till sen ska jag nog hoppa i sängen lite pensionärs varning men känner mig helt slut, och det hade vairt skönt att för en gångs skull kunna vara utvilad!!

Hann iallfall träffa David en snabbis idag och det är ju alltid nått men det var bättre när man gick i skolan då hann man ses mer nu krockar det hela tiden vi jobbar hela tiden om varandra.

Nu har jag äntligen fått min ledighet men alla säger att det är så trist att vara ledig så kasnke man hoppas redan i veckan att dom ska ringa och fråga om jag vill jobba? hoppas kan man ju! Tror ändå inte jag kommer att göra nått vettigt bara sova bort hela dagarna elller strossa omkring, men jag har en hel del saker att göra som att läsa engelska usch! men det är verkligen ett måste!!

nu titta tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0