Spänning!

Det vill jag ha i min vardag ha lite pnaik över vad jag sak göra eller så!! Men jag vet redan vad jag ska göra och jag vill inte stå i kassan i ett halvår jag har ångets! Jag vill ut i världen och upptäcka nya saker och komma på vad jag vill bli och vad jag ska!!

Men min höst ser ut så här läsa engelska och jobba på Lindex! Okej jag vet jag ska vara nöjd över att jag har ett jobb men jag vll känna paniken och undra vad jag ska göra till hösten jag är konstig! Men en sak vet jag och det är att jag måste spara en massa pengar nu så att den dagen jag ska klippa navelsträngen och flytta till egen lght så har jag en bra budegt.!

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter bra Jenny :)

2007-08-09 @ 11:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0