Fredag.

En lugn härlig dag har inte gjort så mycket sovit till halv tolv och när gjorde jag det senast så det var gudomligt inte ha nån klocka som ringer eller stressa på morrnarna så man hinner med allt, tror jag har hitta tillbaka till mig själv nu haha! Här ett tag var jag som en gammal tant sov klockan nio och klev upp vid åtta fast jag var ledig det var inte likt mig gillar det här bättre mig störs det inte av att sova borta hela dagarna!!

Jag är så sjukt sugen på en resa just nu helst vara borta ett år eller mer sen kan man komma hem och börja fundera över vad man ska göra av sitt liv plugga?jobba?. Det är jag verkligen i stort behov av ett jobb eftersom om tre veckor är jag arbetslös och jag har inte varit ute och sökt nå nytt kanske ska börja men ams sida sätter jag inte min fot på, utan jag tror mer på att det brukar lösa sig jag har iaf jobb 2 jan då ska jag,Ronny och Lena räkna varor på coop kan ju vara givande haha!

Kvällen har bestått av idoltittande och lite sap här hemma hunnit måla ena handen med nagellack så nu måste jag göra det på andra handen annars ser det konstigt ut på jobbet imorrn. Har även slängt upp en ansiktmask också det som jag sakanr på kvällarna och när man fryser är ett badkar jag älskar det!!


Imorrn sak jag på julbord med davids jobb nu börjar man känna sig gammal när man ska på julbord med jobb haha! Men det bli säkert bra är väl inte så hejjar på julmat men nått ska väl fall in i min smak i hope?!

pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0