huhu.

Än en gång har jag åkt på sjuka när är det dubbetl upp både magsjuka och feber börjar bli van att vara sjuk var och varanna vecka. Har iallfall sovit ut idag så jag hoppas att jag blir frisk genast har inte tid med sånt här.

Veckan har bestått av jobb och lugn medans alla andra var ut på juldagen var jag hemma med mina familj och skönt var det, vet inte vad som har hänt krogen lockar inte nå mer jag har blivit för gammal haha! Men nyår då ska jag hitta på nått!

Har mest troligen fixat ett extra jobb så det blir bra, och ett roligt sådant ska på brevidgång nästa vecka! Så nu slipper jag flytta hem inte för att jag hade tänkt gör det heller.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0