Jag borde..

Soviit för flre timmar sen eftersom jag ska snart upp och då kommer jag vara som en zombi men jag kan inte sova och skallen börjar verkar och då är det högtid att lägga sig men jag vrider och vänder bara usch vilka problem jag har önskar att jag bara kunde lägga ner skallen på kudden och sova! Känner mig väldigt stressad vet inte varför klockan är nästan ett på natten inget att vara stressad över egenligen men bara jag tänker på jobbet blir det stress och allt som kretsar runt min skalle är jobb just nu!!

Jag vet inte vad det är med mig jag var sjuk hela förra veckan eller jag har varit sjuk hela hösten kännt mig matt och har haft halsfluss tre gånger!!  Men jag tror det är maten som spökar äter på så konstiga tider plus att jag inte har nån inspiration att laga mat jag hoppas att den dyker och här snart!!! Vann ju en massa mat här om dagen inte helt fel med det eftersom man ska handla en massa julklappar har några stycken och det är bara måndag jag kan köpa så jag måste tänka hela helgen vad jag ska köpa för nu kan jag inte springa på stan den 23 med paniken haha! Utan istället ska väl jag ge tips till sista minuten handlare istället.

Lucia igår kände inte alls av det utan var på jobbet var tvungen att gå hem mådde dålig hade migrän och spydde så mina biljetter till con amore var som att kasta i sjön! Får väl gå näsat år istället har inte hunnit vara på mina syskons lucia uppträdane heller.

nu besöka sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0