Jippie!!

Jag är ine sjuk nå mer, det var inget långdraget så idag ska jag göra alla mina saker som planerat.
våran lägenhet ser ut som om dom har släppt en bomb här vi har karonger överallt, så idag måste vi fara och slänga bort de och sätta igång tv:n vi har inte tittat tv:n sen vi fick soffan och det är en och en halv vecka sen men vi har ändå så dåliga kanaler så jag ska köpa en boxer efter jul!=)

Magen kurrar inte så konstigt eftersom jag kappt fick i mig nån mat igår, låg mest i sängen men tror jag behövde få sova klockan runt jag var slut i kroppen.

Nyåret närmare sig och jag har inte en suck vad jag ska göra i början av veckan visste ja precis vad jag skulle göra men nu? jag får helt enkelt se men nått kul ska jag hitta på inte bara vara hemma!

Året har gått sjukt snabbt känns som att det var igår vi stod på tolvslaget och sjöng en massa student sånger och hade bara kul det enda man kunde tänka på vara student hur kul vi skulle ha, det har hänt en massa saker sen förra året jg har flyttat hemifrån, varit på festivaler, fått jobb plus vait sjuk en hel höst. Och nu står man snart där igen och skriker gott nytt år!

nu fukost!
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0