Huhu!

Äntligen helg igen men veckan har varit lugn eftersom jag inte har haft någon skola väldigt skönt måste jag säga!!=) Känns verkligen att man är på slut spurten nu, det är både glädje och lite ledsamt att sluta skolan eftersom jag inte vet vad jag ska göra till hösten?! efter v.32 är jag arbetslös hoff vad hemskt men jag räknar med att jag ska jobba med något. Sen hade jag även tänkt planer in en liten semster men eftersom alla jobbar olika blir det nog inte så mycket av den saken skulle jag tro?!

Min klännig kom ju tillslut och tur var ju det eftersom jag började få lite små panik när det var bara en vecka kvar till bal och jag hade inte fått den eftersom posetn hade tappat bort det paket. Men tur så ordnade det ju sig!=)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0