Studenten.

Lite seg på att skriva... Men jag har äntligen tagit studenten så jäävla skönt!!:) I torsdags började det med champang frukost i svanparken men jag är inte så snabb av mig så missade ungefär hela frukosten pågrund av det.
 Men vi hann dricka lite och fota hela klassen. Innan det bar va till sprothallen där satt vi och sjöng och hade kul så som jag har väntat på i tre år!

Dem delade ut lite stipendier och Ronny fick ett stipende för sitt uf -företag jag blev så glad att tårarna började rinna för det är han verkligen värd:) sen mitt iallt ropade dem upp mitt namn fick också stipendie var verkligen chockad det hade jag inte väntat mig!:) Tillsut ropade dem upp Davids namn och även  han fick gå och hämta stipendie då kom det lite tårar förstår inte varfö, men blev så jävla glad!:)

Sen var det fika både hos mamma och pappa och jag är verkligen nöjd över mina presenter fick det jag har önskat mig. kvällen började lite segt men sen blev det kul var på olle´s och shakde loss och var allmänt glad!:)

Fredags orkade jag inte fara ut. Men Lördag blev kul först lite förfest och sen bar det av till nunis där jag hade skitkul!!:) Känner mig ganska så slut i kroppen efter allt det här så nu blir det lugna puckar troligtvis till kiruna festivalen!!:)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0