Trött.

Är helt slut i hela kroppen länge sen jag kände så här. Men har jobbat nästan hela tiden sen jag slutade skolan och jag är less. vill kunna ligga och i sängen halva dan och ta det lungt, nu är det en massa tider man måste passa och jag hinner aldrig vara social med nån. Men nu är jag äntligen långledig ända till på onsdag skönt!!:)

Slutade vid tolv idag så jag hann göra alla mina ärenden vara på banken köpa present och även fynda åt mig, har hunnit vara på kalas idag lillebror fyller ett år på lördag men då är inte jag hemma!:)

Till helgen ber jag mig mot kiruna men det känns som att alla ska stanna hemma och jag har lite ångest över det, alla mina vänner stannar kvar här!! Var igår upp till toppstugan med Ronny och lena skit mycket folk så vi köpte fika på statoil och fika i sandviken mysigt!:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0