Miljoner saker.

Alltid när jag är ledig så har jag det fullspäckat ska hinna med en massa saker hela dagen allt är planerat i varje minut så det känns aldrig som att man har varit ledig när dagen är slut men den här veckan är slapp jobbar i morron 14-18 och är ledig igen onsdag!!:)

Idag hade jag tänkt hinna med att städa upp här hemma det ser bedrövligt ut. Men idag måste jag vekligen göra det går nog rätt så fort när man börjar.

Helgen var verkligen välbehövligt har hunnit vara på en liten tripp alltid lika roligt, sen har jag även hunnit varit ut var verkligen en spontan utgång men rätt okej faktiskt!:) Söndan innebär en massa mys låg i sängen hela dagen och det är verkligen lovley!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0