Segt men bra.

Helgen vart inte som man hade planerat men det brukar aldrig bli som man planerat. Var taggad att fara ut i helgen till och med två dar inte ofta det händer, men mådde inge bra så min krogvistelse var inte så kul stod och gäspade i ett hörn på krogen haha så jag kastade in handduken efter ett och skönt var det då mådde jag som en lärka på lördag morgon medans andra mådde sämre!!=)

Lördag fick vi middag hos mamma vädligt gott mums!=) Och när nån vill bjuda oss på middag tackar jag verkligen inte nej matlagning och diskning är inte min stora sida haha! Brukar vara kaos i köket när jag sätter igång med matlagningen haha! Har ännu inte provat på med bullbak men det kommer.

Idag är jag ledig så jag har som vanlig en massa saker inplanerat idag få se hur mycket jag hinner göra då, hade iallafall en liten plan på att promma ner lekia och häsla på bella få se om jag orkar med det.

tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0