Hmm...

Känns som att man varit in snöad i över tre veckor vara bara ute ur idet en kort period, har nog aldrig varit sjuk så här länge äter pencellin men det verkar inte hjälpa är ännu täppt och ont i halsen, men nu är jag less på att sitta hemma som en pensionär och titta tv och ova hela dagarna vill ut och träffa lite folk och börja jobb har ångest över hur mycket pengar som jag förlorat.! 

Helgen kom och for förbi alltid går så fort nuförtiden dagarna, veckorna, månader, bara två månader till julafton gått sjukt snabbt. Och då innbär det att lilla jag måste söka nått nytt jag vill göra efter jul kanske börja plugga iallafall läsa lite på komvux det hade varit bra mn har lite betänketid på mig.=)

Nu är jag och david äntligen sambos och det funkar bra förutom matlagning och diskning jag hatar att laga mat har ingen isnpiration för nått sånt men det går framåt sakta men säkert haha!!

Nu är det strax jobbet!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0