Ibland.

Så saknar jag trygghet, jag vill tillbaka till skolan och känna tryggheten med mina klassisar hur sjuk det än låter men det är trist att jobb kanske för att man inte trivs så bra visst det är jätte kul ställe men det är verkligen inte min stil jag vet redan vad jag vill måste bara ta steget men jag ska alltid dra ut på saker och ting och tillslut ger jag upp och gör nått man inte riktigt vill konstiga jag.!

Idag ska jag försöka få tillbaka min ork för jag ska försöka packa ner mitt rum ta mina kläder och städa för att sedan bege mig mot mitt nya hem!!=) Måste nog käka en alvedon eller två så jag orkar fara och handla men det ska nog inte vara nå problem!!=)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0