Sjukt.

Det enda ja ör på daarna nuförtiden är kliva upp titta tv äta lunch för att sen sova i unefär tre timmar sen upp och fara till läenheten hinner bara vara där en stund så kommer febern tillbaka och då hem och sova så har det hållt på i flera daar fast jag sover så mycket har ja sån huvudvärk. Jag hatar att vara sjuk man gör inget allt blir bara uppskjutet hela tiden igår tog jag adjö äntligen flytta hemifrån men när vi har varit och handlat kommer till lägenheten så ska hantverkaren vara där typiskt så hem och sova hos mamma!!

Men ida ska vi göra ett nytt försök och nu hoppas jag att det går. Börjar bli väldigt less på att vara  sjuk vill ju hinna träffa nån också men jag har då verkligen varit social med familjen nu!!=)

tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0