Energi.

Känns som att jag har hur myceket enregi på kvällarna och på dagarna håller jag på att somna bakom kassan haha! Men jag är så glad hoppas verkligen att vi tar lägenheten så får vi fara till IKEA och shoppa en massa saker längtar verkligen!!!=)

Nu har mitt vikariat börjat på Lindex till sista december mne jag hoppas verkligen att jag får fortsatt där trivs verkligen plus att det är ett  jobb och jag får pengar som jag är i stort behov av!!=) Jag vill börja träna nått men vet inte vad fast jag har lite lust att köpa årskort på badet skulle vara skönt att simma några längder eftersom styrke träning får jag inte träna!!!

Hoho nu ska jag gör mig iordning sen jobbet!!

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0