Höst.

Jag äslakr verkligen när det börjar bli mörkare om kvällarna och lite kallare så man får klä på sig mera kläder det är riktigt mysigt sitta och dricka tee och krypa upp i famnen med den man tycker om!=) Är inte rikigt förtjust i sommar när det blir så där jätte hett ändå drömmer jag mig bort om att åka till varmare bredgrader haha! Men den här sommaren var ett riktigt skämt inge sol överhuvudtaget nån dag annars brukar jag alltid bränna mig om kinderna men nu är jag blek!!

Helgen har bestått av jobb och lite utgång och sen igår sov jag hela dagen och det var verkligen härligt och nu i veckan återstår det jobb. Och jag hoppas verkligen att vi får besked snart så man kan börja planera vad man ska handla och när vi ska åka till IKEA längtar verkligen tills jag får pynta i vårat hem!!!=)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0