Inspiration.

Kan jag få det nångång? jag är så sjukt less på att läsa teroi kommer aldirg att bli motiverad hur jag än gör tänker att jag sak flytta hemifrån men ändå ids jag inte plugga är så tråkigt!! Men jag måste verkligen ha det här körkortet måste bara få lite motivation nåstanns ifrån hade tänkt sitta och plugga hela helgen men jag orkar göra två teoriprov sen är jag less!! Måst komma på en ny plan så att jag tycker att det blir roligare! Imorgon är det ett måste att fara till bilskolan eller så ringer jag har inte sån lust att cykla upp till malmberget nog för att jag för motion men jag ringer, så om jag bokar en körning så kanske jag blir lite med motiverad.

Det är grått och trist ute men på ett sätt tycker jag att det är skönt slippa ha ångest med att man måste vara ute kan få sån panik ibland konstigt men jag är konstig.

Nu är det inte alls länge kvar tills jag ska bli stor och flytta hemifrån det är lite skrämmande eftersom jag kan inte laga mat och jag hatar att städa och har ingen ordning på papper eller saker undra hur det ska gå? David kommer att vara tokig på mig men jag måste ju börja lära mig nånstanns kanske gå på matlagnings kurs?!=)

Nu är det snart en nya vecka tycker jag inte håller ordning på dagaran utan det är som att man går på en timer jkliva upp fara på jobbet hem äta sova och så rullar det på usch så trist det är jag längtra tillbaka till skolan där man kunde ha kul på jobbet måste man vara rakryggad och jobba hela tiden eller så är det att jag är slö på att jobba?! Har kanske inte rikgit vant mig men det tror jag aldrig kommer att göra jag vill ha ett jobb som jag tycker det är roligt och intressant att hjälpa människor. Inte stå i en kassa och höra en massa gnälliga kunder!!

tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0