Lördag.

Det är jag just nu, men ändå skön att bara vara hemma och ta det lugnt tror jag håller på att åka på en rejäl förkylning känns som det är så täppt i näsan och ont i kroppen inte bra har varken råd eller tid att bli sjuk eftersom jag jobbar hela veckan och just nu behöver jag varenda krona så jag kan handla en massa fina saker till vårat hem!!=) Känns sjukt att jag ska bli så stor och flytta hemifrån men samdtidigt så skönt slippa på i en väska bara ha sakerna på ett enda ställe hinna ha kläderna i garderoben för just nu är dom överallt.

Min plan att läsa upp min engelska gick ju inte så vidare bra men känns inte som att jag har tid med att plugga inte då i höst iallafall. Kanske man börjar med det till våren och läser några andra ämen tex matt b är ju bra att ha om man ska plugga vidare vilket jag hade tänkt nångång!! Jag vill göra nå kul fara på en liten semester behöver inte vara till varmare breddgrader bara nånstannas helst till stockholm eller göteborg!! 

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0