Svårt att bestämma.

Det har vi just nu vet inte rikgit hur vi ska göra just nu men vi kommer aldrig att få ett sånt här tillfälle jag tycker att vi tar den men min karl är lite tveksam, men jag hoppas verkligen jag vill flytta nu!!!!=)

idag jobbar jag endast fyra timmar sen är jag ledig lör,sön det ska bli väldigt mojsigt men jag hoppas man gör nått och inte logger i sängen hela dagarna finns en viss risk för det haha! men det är ju också mojsigt!

Har lust att ta en rikgit lång prommis i helgen längesen sist har blivit så lat på senaste men trist att gå själv och när man inte har nån musik i örat!! Men jag cyklar varje dag till jobbet och hem så lite motion får jag iallafall!!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0