Yr i skallen.

Det har jag varit hela dagen mår verkligen inte bra har till och med varit tvungen att vila på en buss hållplats idag för så illa var det, trodde det skulle gå över men ikke så det blev inge jobb idag inte imorgon heller för den delen känns så fjantigt att ringa och sjuk anmäla sig för lite yrsel men det är verkligen jobbigt, skallen värker och jag fryser och svettar vara och varan minut konstigt  bara jag iallfall är frisk till på lördag då har vi långöppet och lite mer klirr i kassan nu nrä jag är borta från jobbet i två dar dåligt!!

Fyllde förretsten år i måndags det är verkligen inge kul att fylla år nå mer helt onödigt om man frågor mig mycket roligar när man var liten och det pirrade i magen och man hade stort barnkalas med massa paket och barn och en massa ballonger över hela golvet haha! Fick mig ändå ett skratt när mina vänenr besökte mig och dem kom mina presneter åt mig blev då glatt överraskad av dem haha!=)

nu bäda ner mig under filten och titta tv!

tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0