Nyvaken.

Hmm, sitter här nyvaken har lite ont i huvudet och känner mig en aningen trött, jo jag var ut igår och det var sjukt kul, var då längesen jag har haft så här roligt kanske sommaren sist. Har trott att jag har blivit för gammal för krogen men det hade jag inte utan det vara bara åldernoja haha!

Idag blir det en mycket lugn dag ska nog ta en promenad även fast väderet är pissigt jag som hade viljat fara till skogen och grilla en korv men det kommer ju fler soliga dagar.

Jo jag var ju på min moffas begravning förra helgen och den var jättefin men väldigt jobbigt det är så hemskt när sånt där händer då inser man verkligen hur mycket folk verkligen betyder för en och hur mycket man älskar personerna men det är tragiskt att sånt här måste hända mår bara dåligt över det, men han har det bra där han är just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0