Vardagliga ting.


Jag är sjukt osocial med mina vänner var med ronny i fredags och då hade vi inte setts på en månad det är mycket konstigt men eftersom han bor mest på fjället och jag är kassan på konsum är det inte så konstigt att man inte hinner ses eftersom vi båda har knäppa arbetstider.
Men det är inget jag klagar på eftersom man får bra ob och då får man bra med pengar i slutet av månaden som man sen jan slösa på en massa värdelösa ting jag älsakr att spendera mina pengar men på något sätt lyckas jag spara också och det är ju jävligt bra!

Har även tänkt fara förbi fia här nån helg och umgås med henne måste ju spana in lägenheten hon bor i plus att vi alltid har kul ihop en massa fnitter som femåringar haha! Fast det är nog mest jag som står för det hoho!

Och förövrigt så hoppas jag att jag inom en snar framtid för det där jävla körkort nångång det är efterlängtad och jag ångrara mig att jag segade på. Men jag har ju överlevt!!=)

ses


Kommentarer
Postat av: planksteken

Tack poolarn för en helskön fredag

2008-04-13 @ 21:22:59
Postat av: jessie

vi måste ju dra till fia nån helg =)

2008-04-14 @ 23:09:12
Postat av: Fia

Ja! ni måste komma!

2008-04-15 @ 18:42:24
URL: http://lanthow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0