Äntligen

Så har vi tagit oss i kragen och bokat resa det blir att vi far till turkiet samma dag som jag fyller år om fyra veckor!=) Så jag hoppas dem här veckorna går snabbt!=)

Den här veckan har jag motionerat varje dag stolt över mig själv till och med igår när regnet öste ner så var jag och gick upp för backhoppan och det känns i benen idag!=) Så nu jävlar ska jag köra så här varje vecka och man blir mycket piggare bättre än att ligga framför datorn oh inte gör nått.

nu äta frukost sen jobba!
 
hejpa

Kommentarer
Postat av: pernilla

jag har svarat i min blogg....vem ska du fara med å vart??

2008-08-28 @ 23:51:01
Postat av: pernilla

joo varmt nå jävluskt...32 grader på kvällen å över 40 på dagen:)

2008-08-29 @ 22:42:18
URL: http://pernillamariajussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0