Guten morgen.

En ny härlig dag eller så inte haha! Ska strax iväg till jobbet och jobba några timmar men hade hellre legat här i soffan hela dagen mycket skönare men man måste ju få pengar till brödfödan!=)

Hoho igår var jag ledig hela dagen och den spenderades åt att vara så social som möjligt hinna umgås med så många som möjligt haha bäst att passa på när man är ledig för till helgen jobbar jag mördar skift huvvaligen men det blir mycket pengar!=)  Håller på spana på utlandsresor nu för fulla muggar så jag hoppas man hittar nån som duger åt mig och min karl så kan vi snarst möjligast lämna detta land för en vecka vore gott!!=)

Nu äta lite frukost!

Ha en lovley day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0