Racer Kalle.

Haha vilken resa igår vi låna fammos pytte  liilla röda bil och for till kiruna en sväng men vilken resa haha! Stannade mitt i korsningen,körde på rött och mitt i skogen efter en massa skogsvägar fick backa och krångla så kanske man skulle ha satsa istället på att bli racer förare haha!

Har jobbat idag och det var sista skift som jag hade på schema förhoppningsvis får väl jag jobba extra i veckan men det ska ändå bli så skönt och vara ledig och få ordning här i läggan det behös men jag har inte haft ork eller inspiration och humöret har varit i bergochdalbana men jag skyller på jobbet!!

nu måste jag tvätta bort ansiktsmasken.

gonatt


Kommentarer
Postat av: Lena

Haha, jag kommer alrig glömma våran resa :D

2008-08-24 @ 10:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0