The&prat.

Det älskar jag kan dricka hur många koppar som helst men blir aldrig less på det är så gott och helst sitta med nån och bara prata helst tänd ljus också det blir så där höst aktigt helst nu när hösten börjar komma och det är mörkt ute det gillar jag!=) Erika var förbi mig nyss och det blev en del planerande så kanske vi styr upp och har lite party tillsammans skulle vara kul!!=)

Idag tog jag mig i kragen och skulle gå ut och promenera fast detta dåliga väder men jag är så less på att sitta inne hela tiden det regnade men jag hann väl gå i tio minuter innan jag gav upp! Men det är ju alltid nått haha!

Erika gav mig förslaget att jag kunde promenra imorgon till jobbet men jag vet inte om jag är så pigg på det direkt på morgonen men får se hur jag gör kanske sitter på jobbet i en timme och blir update om alla kändisar i skvaller tidningar eller promma och få motion vi ser ju hur jag känner det!=)

gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0