Äntligen helg eller nått sånt....

Min helg kommer att spenderas på jobbet och ett försök att hitta dom sista julklapprna och det är typ till hälften plus att det är en massa andra saker som jag borde göra men icket. Som vanligt så är jag i sista minuten men nu är det inte ens kul utan bara ångest.  Jag som annars brukar ha en massa idér men nu står det helt stilla i huvudet istället hittar jag en massa saker åt mig själv ego jag är!

Helst av allt skulle jag vilja packa in hela famiöjne i en resväska och åka till varmare länder guu så härligt det skulle vara!=) Men som sagt det går inte..! Nä julen har sin tjusning och jag älskar den men inte just nu bara haha!

Imorgon har jag hela dagen är planerad!

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0