Fullt upp.

Har hållt igång hela dagen från klockan nio till nu. Men det är så kul att umgås med dom man tycker om och hålla på och pynta på här hemma så jag hade gärna varit ledig några dagar till!=) Men iofs så jobbar jag bara imorgon sen ledig två dar och då ska jag vaar barnvakt och äta julbord! Så det blir en bra helg!

Idag klev jag upp och gjorde mig iordning sen får jag och hämta Ronny vi for vidare till coop och handla en smarrig frukost sen hemm till mig och tjoa! Vi for vidare till stan där Lena dök upp och även Dennis, for och köpt choklad hem till mamma och fika. Jag och  Ronny satt och målade i målarböcker vi blev som tio igen!! Haha!

Har även hunnit vara på Mirandas julfest och hunnit sätta lite mera jul här hemma eftersom jag blev så less i söndags när inget gick som jag hade tänkt migl. Och nu ska jag dricka en varm kopp the som doftar jul inte helt fel det!

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0