Julen kom och for.

Nu har julen varit och farit och den var stressad nästa år ska jag ligga på en strand med en paraply drink i handen och bara njuta. Jag tycke inte om och ha skilda föräldrar jag tycker bara det är jobbigt och jag ser ingen fördel med att ha två jular och mer julklappar.
Sånt gjorde man kanske när man var sju om ens det eftersom jag tycker att julen hör till familjen så ska ju alla vara samlade men det suger att inte få vara med alla sina syskon samtidigt!! Utan man ska stressa runt så man hinner iallfall ge sina julklappar. Julen i sig är ju annars mysig.

Vi har fått våran årliga uppestittar kväll där vi snackar gojja och dricker glögg  och iår provade vi på glögg från systemet men det var inge gott. Nästa år där vi vanligt glögg!=)

Juldan var vi inte men jag hade nog för höga förväntingar och det var inte så jävla kul iallafall, stod mest och längtade hem till min säng!=)

Får se vad man hittar på till nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0