Ny vecka.

Helgen var härlig ledig sen i fredags hann med besök på marknaden, hade även syskonen på besök som sov över här, väldigt mysigt hade vi förutom att Linus blev sjuk och vi sov två i soffan.
Söndag kom David hem från hans lilla tripp vi spenderade timmarna på distrikt sen vara det hem och jag somna på en gång nästan och sen har jag jobbat eftermiddag och jag jobbar hela veckan plus lördagen så det är inte mycket vi hinner ses och till helgen ska han iväg igen!

Fick igår ett roligt samtal att jag ska till Umeå på kontroll om två veckor bra att äntligen få komma dit  där dem kan nånting eftersom jag tycker att läkarna i gällivare är som cykelmontörer. Plus att jag hinner springa lite på stan och kanske hitta nå snygga kläder, och att man får se lite annant än gällivare.

ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0