Tillbaka.

Från mina lilla semestertripp vilket var helt lovely har varit stressiga dagar tisdagen åkt jag tåg hela eftermiddan och var framme i umeå vid tio bara att gå och lägga sig eftersom man skulle upp tidigt spenderade hela förmiddagen på sjukhuset gjort en hel del saker där och det är dom bästa läkaran jag har träffat som jag kan minnas jag gick ut därifrån med ett stort leende. Jag som har oroat mig att jag inte kommer att få göra nått men jag är som en frisk människa!=)

Efter sjukhuset får vi iväg på lite shopping vilket var kul och pengarna for iväg ganska snabbt jag som hade tänkt börja bli ekonmisk, men nu gäller det att spara igen så jag kan fara iväg här snart igen på en liten tripp. Tänk att en liten resa kan göra en mycket gladare.

Blir att jobba hela helgen jag som att viljat vara ledig lördag men så titta jag på mitt schema för nästa vecka och det var inget att hurra dirket kanppt nå skift alls, och jag behöver ju pengar.

nu hopp i duschen!

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0