Efterlängtat.

Min lön har äntligen kommit den har bara varit sådär tre veckor sen men nu har den äntlgen kommit in på kontot efter lite ringandes, och nu är det inte alls länge kvar tills nästa lön kommer men bara bra för mig det har inte gått så mycket pengar eftersom allt gick åt till att handla julklappar.

Så nu ska jag börja spara en massa pengar så man kan hitta på nå kul sen vad vet jag vad jag vill göra om nån månad har iallfall en hel del idéer men måste börja fundera allvar och inte sitta och dagdrömma mig bort om olika saker som kan lät hända när man står och dagdrömmer i kassan så timmarna ska gå fortare haha! Imogon är det förövrigt min sista dag som jag jobbar och jag börjar inse att man kanske måste komma på nått att jobba med men just nu orkar jag inte, jag ser det som ett försenat sommarlov!=)

Nu en stor kopp te!

tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0