Nya tag.

Igår fick igen besöka sjukhuset andra gången på mindre än en vecka men nu blev det lite mera fart på läkarna och nu kanske dom tog tag i saken jag hoppas då det. Fick iallafall en ökad dos med mediciner så nu ska väl det förhoppningsvis inte krångla något mer.!

När jag låg där så tänkte jag att nu måste jag skärpa mig inte stressa och inte tro att jag är som en annan människa utan jag måste kanske börja tänka om leva på ett annat sätt, men det är så svårt jag vill ju kunna leva ett så normalt liv som det går och visst ska jag göra det bara det att jag orkar inte lika mycket ibland får man stå över vissa erbjudnade men det är så svårt!! Måste inse att jag inte är ett litet barn nå mer och börja se skaer och ting lite annorlunda och inte bara i tre dar!

tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0