Nytt år.

Som vanligt alla år har jag alltid en massa nyårslöften som att börja träna och umgås mer med familjen och vänner. Men inte år för jag håller det aldrig max två veckor sen är det kört, men en sak jag ska tänka på är att sluta stressa och lova en massa saker måste börja tänka på hälsan för den här hösten har varit riktigt pissig varist sjuk om vartannat och en massa yrsel.

Jag jobbar fyra dar till och sen har jag inge jobb eller jag veckan efter ska jag gå brevidgång som personlig assistent tre dar och sen kanske jag frå jobba extra lite då och då. Och jag behöver alla pengar jag kan få eftersom jag har en hel del planer som jag vill göra en sak har jga då klart!:)

Nyårsafton var kul till en början krogen var sådär vet inte varför jag tycker att krogen är tråkig har aldrig sådär jätte kul som jag hade förra året haha pensionärs varning!!

Var idag och spana in Bella´s lya väldigt fin och stor!:) Så nu är vi två kulldjur kan ses alltoftare kul!
Nu är det bara två kvar sen är det fulländat!=)

ciao!

Kommentarer
Postat av: Fia

Heeeeej Jeeeennnnyyy!!!!!!
Nu har flytten blivit av, sitter här i läggan och tar det lugnt :D Hör av dig ngn dag!

2008-01-05 @ 23:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0