Hej Hopp!

Har jobbat hela veckan och de ska jag fortsätta med så jag får linte penkis jag har nog blivit lite penga beroende dåliigt dåligt! Jag slösar mer pengar nu än när jag jobbade på Lindex och då blev det att man handla en hel del så jag fattar inte vars pengarna tar vägen?! Mitt spar konto börjar minska haha! Nog prat om pengar.

Påsken kom föbi och for lika snabbt och jag märkte inte ens när den kom jag har legat och varit krasslig och på min vakna tid har jag varit på konsum.! Så kul påsk hade jag. Jag längtar tills det blir lite varmare så man kan gräva ner sig i en grop och sola och grilla lite korv och vara social, det måste vi göra här nån helg. Jag som har hatat att vara i stugan och har nu börjat gilla det och hade mer än gärna viljat ha en egen som man kan vara i hade varit rätt så mojsigt. Orkar inte vara i våran när vi är så m¨ånhga blir så trångt och jobbigt.

Igår fickjag stor besök av Fia och jessica och det var några månader sen vi sist såg eller vi har ju träfft men bara som hastighast, och det blir nog här en helg att fara och hälsa på henne hon bor ju inte så långt ifrån gällivare! Det hade varit perfekt vå¨r jag behöver komma bort och göra lite annat.

Nu hopp i kläderna fammo ska bjuda på palt idag mums!

tjoo

Kommentarer
Postat av: klara

god morgon (: ha en bra dag!

2008-03-27 @ 10:10:22
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0