Less less.

på att vi ständigt jobbar om varandra antingen så börjar jag när han slutar eller så tvärtom. Vill ju hinna ses en hel kväll nångång längtar tills nästa evcka då är vi ledig två dar tillsammans och det var längesen. Och jag hoppas jag är ledig men man kan aldrig planera trist.

Det var bättre förr när man gick skola då hade man mer socialt. Fast jag skulle inte byta för då hade jag ännu bott hemma och det vil jag abslut inte mycket skönare och ha sitt eget hem kunna göra vad man när man vill. Hade viljat tapetsera om här igen jag är verkligen en krångelmajja. Alla tjatar om vi inte söker lägenheter i gällivare och större men jag trivs här i kos och det är billig hyra och då har man råd att göra en massa andra saker vill inte ha en svin dyra lägenhet och kan kanppt göra nått den sista veckan innan lönen kommer.

Fick veta idag att nästa vecka ska jag till pajala och då jobbar jag!! så jag måste höra om jag får byta skift med nån vill inte missa pnegar eftersom nästa vecka hade jag bara två skift och jag är beroende av pengar tyvärr!

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0