NEJ!!!

Jag har gått och blivit sjuk, varför just nu? En annan dag hade varit mycket bättre eftersm jag har tagit på mig att jobba hela påsken som ser ganska så mörkt ut, men jag vilar idag så kanske jag orkar obba imorron och på lördag var inte så jobbiga skift jag behöver verkligen pengarna.

Jag har iallfall nåt att roa mig med har en sex and the city box och lite gossip girl att se så det är ju bra kan ju blir rätt ensammt att ligga här hela dagen. Vet inte alls vad jag ska hitta på till påsk jag vill fara ut och grilla en korv och tare lugnt så jag får se krogen skiter jag nog i.
Men om den här sukan håller i sig så blir det väl inne hela helgen.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0