Rufsigt hår.

Sitter här nyvaken och håret är lagomt rufsigt, igår var en såndär blää dag. Hade en ruskig huvudvärk och det slutade med att jag låg på toan och spydde och sen låg jag i sängen och halv kikade på tv och david fick inte säga ett ord vilken hemsk sak jag är!

Men jag hann även fara på stan med mamma vi kollade på mattor och fick låna hemm två över helegen så nu ska jag kolla i lugn och ro. Hann fara förbi backmans och köpa lite saker hem plus en skinnjacka från mondo. Och nu är Jenny pank lönen kommer om tre veckor haha!

Skönt när både jag och david har en ledig tid nu på morgonen så vi hinner ligga och mysa, det har inte blivit nå mycket av det på dom senaste veckorna så idag har vi lite tid för varandra innan jag ska på jobbet. Men ikväll är jag ensam igen david ska på sväng och jag jobbar idag och imorgon typiskt.!

TJOOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0