Ett Två Tre...

Just nu ligger jag i sängen och känner mig trött både i kroppen och skallen, men jag måste kliva upp och göra ig iordning så jag hinner fara med fammo vi ska näligen ut och köra bil jag och hon!=) Men jag är rätt så seg av mig så hon får nog vänta ett tag på mig stackaren!!

Ska jobba idag men jag har ett rätt så kort skift och det är ju skönt, sen jobbar jaga bara imorgon sen är jag arbetslös igen haha, men jag hinner aldrig vara det nån längre tid och det är ju bra för jag behöver pengar. Att man alltid måste vara så himla beroende av pengar hela tiden vad man än ska göra så kostar allt.

Om jag ska skulle fika lite frukost nu okej, ett två tre hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0