Godmorgon eller eftermiddag?

Ligger ännu i sängen och klockan är efter fyra men skönt är det jag behöver det ibland. Igår var vi på födelsedags kalas hos pappa och vi fick middag grillat och det var underbart gott eftersom vi aldrig kan göra nå sånt när vi bor i lägenehet så mumma!! Fick även busa lite med små grabbarna och dem är så härliga mina guldklimpar!=)

Idag är de en stor usch dag, vårat hem ser förjävligt ut men jag ids inte hålla på att plocka upp här hela tiden jag är inte nån jväla morsa.!! Jag känner att jag hade behövt gå ut på en prommis tror jag ska göra det ikväll hade varit skönt kanske min goda kompanjon följer med mig.

nu duchsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0