Godnatt sverige.

Nu alldelse strax ska jag hoppa i säng och läsa en tidning och hopp om att sova lite men just nu är jag inge trött men jag vet att jag kommer att vara som segobert imorgon och det är inge kul när man ska jobba speciellet inte i kassan med alla dessa pensionär och deras frågor:P men dom är så söta så! haha!

Har varit förbi ronka idag på dundret han såg ut som att skulle till alaska eller nå sånt världens utklädsel fast de är ju klart han var ju i frysen! haha! Blev bjuden på en kopp te och en smörgås väldigt gott tack tack!

idag fick jag min lönespec fick faktiskt överförväntan och det är ju aldrig helt fel så nu kan man passa sig och unna sig lite när man åker till fialotta ihelgen!=)

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0