Jobbigt att bli stoor.!

Jag hatar att bli vuxen just nu, har hittat en bil på blocket åt mig som duger och är inte alls dyr och jag vill verkligen ha den eftersom det är skit jobbigt och bo i kulle och inte ha bil! Men då igår var jag ho tandläkarn och det gick på tretusen spänn och lika fort dom sa det så försvann min bil happ, så nu är det bara att åka gula bussen ett tag till jag blir tokig så just nu är jag sur och grinig!!!!

annars, så fungerar allt bra förutom att jag tänker så det knakar i mitt lilla huvud med det är väl sånt som hör till, är ledig idag och det är rätt så skönt faktiskt inte för att man gör nå vettigit. Idag ska jag åka och hälsa på mina småbröder har saknat dom!!:)



ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0