Tralala.

ihelgen var jag på besök i lule his fialotta och det var verkligen en kul helg ångara inte en sekund. Fredan började med stress och panik som vanligt när jag ska göra nått, jessica kom och hämta mig vi satte oss på tåget och drack cider och vin. Fia och Tobbe hämta oss fick se lite av lule:P och som vanligt dumförklarar jag mig alltid men det bjuder jag på dom fick ju skratta haha! Sen kom tobbes kompisar dit dom tjoade och vi skratta ungefär som på cirkus haha!


Lördagen bestod av lite shopping hittade en hel del saker, men tyvärr ingen klännig tll bröllopet morr! Efter vi hade sprungit på stan i flera timmar värkte fötterna och jag var enormt trött eftersom jag inte har sovit så mycket. så vi for hem till dem och tittade på vingar av glas som jag har sett hundra gåger men alltid lika bra!=) Sen började vi göra oss iordning och deras vänner kom förbi vi tjoade och spela kort och jag provade äntligen på quitar heor eller ur det stavas. Sen plockade taxin och upp oss och vi for in på stan och gick på oleyars baren plus ett ställe på 50 +++ men jag hade kul tjoade och dansade jag är inte så kräsen haha! Sen for vi på efterfest och jag sov mesta tiden haha!


Söndagen vaknade vi upp och packade ihop och for hem. Var verkligen en skit rolig helg och det måste vi göra om snart.


Nu frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0