Härligt.

Idag är det en sån här dag som jag känner på topp inget kan gå fel och jag känner livet lever och jag bryr mig inte i andra utan gör det jag vill SJÄLV! Mer såna dagar tack. När man jobbar mycket då är det lätt att allt blir en rutin man kliver upp, far på jobbet, kommer hem äter, sover. Men när man får mer lite ledighet då hinner man göra saker man tycker om. Och jag älskar att vara ledig då hinner jag få vara för mig själv och då mår jag bättre när jag väl är på jobbet.!

Helgen har varit rätt så lugn. I fredags var vi och käka på Harrys supergott men det känns i börsen. Men jag är inte den som är den när det gäller pengar haha! Lördags har jag stressat runt hela dagen och leteta efter födelsedags presenter och farsdags och städat hela lägenheten. Söndag var det tårtätande hela dagen så nu har jag ätit för resten av året känns det som haha! Men är det kalas så är det.

Och idag är det tillbaks till verkligheten då det innebär jobb men det känns skönt att jobba eftermiddag gör heller det än jobba förmiddag då jag är väldigt morgontrött.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha din lilla brats!

2008-11-11 @ 16:23:11
Postat av: Tilda

Jag ska läsa Engelska A, Matte A, Religion, Naturkunskap A, Etik och livsfrågor och Social psykiatri :) Kul att du kikade in på min blogg :) !

2008-11-12 @ 16:52:28
URL: http://entuss.blogg.se/
Postat av: Tilda

Ja, och ännu fler kurser blir det. Jag har 600 poäng nu. Jag måste ha 2300 poäng för att få ett slutbetyg så det blir en hel del :) Ja, det hade väl varit roligt och träffas vid bänken igen, haha :)

2008-11-12 @ 21:22:59
URL: http://entuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0