Nattsudderi.

Hela hösten och sommaren har jag gått och lagt mig typ vid tio tiden varje dag och nu den senaste veckan har jag börjat vaka mig igenom nätterna kan aldrig sova så jag vrider och vänder. Vid den här tiden brukar jag sova i vanliga fall kanske har jag kommit ut ur mitt pensionärs liv eller så har jag så många tankar som snurr där upp i huvudet kan nog vara så men rätt så skönt att sitta men en varm kopp te och bara mysa!=)

Var förbi Ronny och deras lägenhet och den var skit snygg. Fina tapetr och snetak och gammeldags det är verkligen en dröm lägenhet=) Ibland kan livet vaar orättvist haha! Så gissa vem som kommer att hänga där!=)

Till helgen är jkag ledig och då ska julpynat och fixa hade behövt köpa lite mer julsaker bara inte allt är slut nu. Typiskt attr man ska vänta sista dagarna.Så gör jag alltid det är samma sak med julklappar säger varje år att iår ska jag vara tidig och hitta dom perfekta julklapparna men ändå så är det samma sak varje år alltid ute i sista minuten.!
Måste också skirva en liten önsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0