Snöstorm.

När jag  skulle titta ut imorse var det kanppt att man såg nått eftersom att all snö hade blåst på¨rutan och det hade frusit fast så det enda man såg var vitt. Men jag gillar när det kommer en massa snö!=) Men det behöver ju inte vara snöstorm så man kör fast redan på gården:P. Men lite snö skadar inte!

Idag är det exakt en månad till julafton för den som inte visste det. Och jag har börjat få lite julkänsla så till helgen ska jag pynta lägenheten med lite julsaker och en massa ljus!=) Sen måste vi ha en liten glögg kväll... Mums!

Helgen blev bra hann både jobba och ha lite kul och det är ju bra när man kan slå ihop sånt. Blev en spomtan utgång på lördag och jag ångrade mig inte det var kul!=)

nu ska jag sova gonatt!

Ps. Grattis Sofia Lantto!=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Thaaank you :)

2008-11-25 @ 01:10:14
URL: http://lanthow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0