Då var det helg.

Skönt med helg och lite ledighet mne jag kan ju inte påstå att jag har jobbat rätt mycket så jag är alldeles utsliten nejnej, jag har jobbat fyra dar och ändå så känner jag mig som en död säl haha! Idag är jag ledig men då har man som vanligt tusen saker att uträtta men kvällen blir lugn ska ligga framför tv:n hela kvällen förhoppningsvis.

Imorgon har jag tagit på mig ett extra skift och det behövs för nu måste jag spara alla mina pengar så man kanske kan fara på en liten mini weekend här snart!=)

Sitter och funderar om jag ska ta en promenad eller städa åtminstone damsuga nått av det men det är så kallt ute så det blir nog städning eller jag får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0