Godmorgon.

Sitter nyvaken i min morgonrock och tittar bort mot sängen som ser väldigt lockande att krypa ner i igen alldeles så där varm och härlig!=) Men man kan ju får drömma till den...!

Det enda jag har gjort dem här dagarna är jobba,sova och äta inget annat så fucking boring jag hatar när man bara göra samma sak hela tiden.
Jag vill också ha lov och kunna vara ute hela nätterna för att sen sova halva dagen för att sen umgås med kompisarna och smida planer inför helgen.! Men  vad gör man nu INGET och jag har inte ens lust att gå ut ihelgen hrm!

Men jag ska se det positivt jag får en bra lön och då kan man snart igen boka en liten resa snart igen och det är faktiskt det som gör att man orkar kliva upp när det är mörkt ute. Men jag gillar vintern annars man får ha en massa ljus tända, och dricka en massa tee!=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0