Hemma igen.

Förra onsdan landade vi Sverige igen och det kände väl sådär jag hade då kunnat stanna några till i Turkiet var så underbart härligt där!=)

Vi har solat, badat, ätit god mat, druckit goda drinkar. Det har varit en riktig semester och det behövdes jag behövde komma bort från all stress som har med vardagen och göra. Jag hade lätt kunnat åka dit igen, och nu fick man smak på och resa igen så jag måste börja fundera på nästa resmål?=) Familjen kommer bli tokig på mig när jag bara pratar resor men det är så kul man får som en kick av det vara på resande fot. Så nu är det jobba jobba som en galning igen och lägga undan pengar!

ciao


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag är redo, säg till när vi ska åka ;)

2008-10-06 @ 14:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0